top of page

Grasrotandelen er en ordning fra Norsk Tipping, hvor du som registrert spiller kan velge et lag eller en forening som du ønsker å støtte - din Grasrotmottaker. Vi oppfordrer deg til å støtte oss i Slagen BK.

Ved spill hos Norsk Tipping vil 5% av innsatsen gå direkte til klubben (med unntak av Extra og Flax). Merk at Grasrotandelen ikke på noen måte går utover innsatsen eller premien din - du blir ikke belastet noe for å være grasrotgiver. Du trenger Norsk Tipping Spillerkort for å knytte deg til Grasrotandelen. Spillerkort får du kjøpt hos kommisjonær, eller du kan bestille det på www.norsk-tipping.no .

Mer informasjon finnes på www.grasrotandelen.no . Her vil du også kunne følge med på hvor mye Grasrotandelen genererer for klubben.

Takk for din støtte!